باهم در کنار هم

با هم در کنر هم تا ابدییت

 

  من وتو یعنی عشق ، عشق یعنی ما، ما یعنی خوشبختی!

     تو یعنی بهترین، زیباترین، عاشقترین، لایق ترین...

     تو یعنی برای من ، برای قلبم ، تا ابد وبرای همیشه ...

     تو یعنی اسیر، یک اسیر  در قلب بی طاقت...

     من وتو باهم یعنی یک قصه بی پایان...

     من برای تو، تو برای من،ما برای هم ، چقدرقشنگ است این عشق من وتو...

     تو گل من ، من باغبان تو، تودریایی من ، من ساحل تو...

     توطلوع من ، من وجود تو، تو نفس من ، من هوای تو...

     تو باران من ، من سرپناه تو، تومهتاب من ، من آسمان تو...

     تو اسیری درقلبم ، خیلی عزیزی برایم ، باورکنی باور نکنی برات میمیرم!

     بیا درمیان عاشقان دیوانه ترین باشیم ما میتوانیم برترین باشیم!

     تو دنیای من ، من دیونه تو، تو بمان تا بگوییم همه زندگی ام فدای تو...

     من وتو درمیان عاشقان عاشقترینیم ، من وتو از عشق بالاترینیم...

     عشق بدون تو عشق نیست ، این زندگی بدون تو زیبا نیست...

     با تو شادم ، بی تو پریشانم ، بامن بمان تا همیشه لبخند عشق برلبانم باشد...

     زیباترین لحظه زندگی ام باتو، قشنگترین خاطره هایم در کنار تو، زندگی ام ،عشقم ، نفسم

فقط تو!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 1 فروردين 1392برچسب:,ساعت 22:42 توسط میلاد تیموری| |


Power By: LoxBlog.Com