باهم در کنار هم

با هم در کنر هم تا ابدییت

        نامه ی تو چقدر زیبا بود

 
          هر خطش را سه مرطبه خواندم
 
          بعد آنرا به روی یک دفتر

          تا نخورده قشنگ چسباندم
 
          نامه ی تو چقدرخوشبو بود
 
          بوی گلهای رازقی می داد
 
          حرفهایت هنوزهم طعم عطر پاییز عاشقی میداد
 
          گفته بودی عجیب دلتنگی
 
          دل من هم برای تو تنگ است
 
          پیش من هم غروب غمگین است
 
          پیش من هم طلوع کم رنگ است
 
          خوشم آمد چقدر دانایی
 
          خوشم آمد چقدر دانایی
 
          حالی از حال من نپرسیدی
 
          ولی از پشت قاب دلتنگی
 
          زردیم را چه زود فهمیدی
 

         ياس زرد دو خانه اونور تر
 

          داشت دیشب تو را دعا میکرد
 
          تشنه بود و نبودی و او داشت التماس پرنده ها میکرد
 
          گفته بودی ز غیبت باران باز هم درد مشترک داری
 
          تا بخواهی شقایق تشنه
 
          گل سرخ پر از ترک داری
 
          دوریت کار دست من داده
 
          فاصله که میان ما کم نیست
 
          هیچکس روزگار و اقبالش مثل ما بی نشان و مبهم نیست
 
          فکرت اینجا میان گلدان است
 
          جلوی چشم آرزوهایم
 
          تو خودت را به جای من بگذار
 
          تو خودت را به جای من بگذار
 
          تو دلت سوخت من چه تنهایم
 
          سالها میشود که با عکست توی این شهر زندگی کردم
 
          با یکی دو تماس کوتاهت ماهها رفع تشنگي کردم ولی آخر چقدر بنشینم

          نامه ای حرف روشنی چیزی
 
          گل خشکی میان این کاغذ که به آن وعده ای بیاویزی
 
          بنویس از خودت از این نام
 
          دو سه خط مختصر فقط فهرست
 
          فقط اینبار خواهشی دارم
 
          عکس تازه برای من بفرست 
 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 1 فروردين 1392برچسب:,ساعت 22:29 توسط میلاد تیموری| |


Power By: LoxBlog.Com