باهم در کنار هم

با هم در کنر هم تا ابدییت

 دلم از عشق سهم کمي داشت / برايم با تو بودن عالمي داشت . . .


از جرم عشق گر پيش کسي راهم نيست

يارب تو آگاهي که محبت گناه نيست . . .


در دردها دوست را خبر نکردن ، خود يک نوع عشق ورزيدن است . . .


وقتي درختي ميسوزد ، دودش را همه ميبينند

ولي اگر دلي بسوزد ، هيچکس سوختن آنرا حس نميکند . . .



خوشا دردي که درمانش تو باشي / خوشا راهي که پايانش تو باشي

خوشا چشمي که رخسار تو بيند / خوشا ملکي که سلطانش تو باشي . . .

* * * * * *
عشق صداي سازگار است و بلاي ماندگار . . .

* * * * * 
تقديم به کسي که رفت و مرا در آغوش تنهايي ، تنها گذاشت . . .
* * * * * * 
محبت بر خلايق انتهاي سادگيست / مردي و مردانگي آخرش آوارگيست . . .

* * * * * 
کاش پرده ميدانست تا زماني که پنجره باز است ، فرصت پرواز دارد . . .

* * * * * *
آرام بخوان ، چون اهسته نوشتم / با دل بخوان ، چون با دل نوشتم

دوستت دارم . . .
******
تو صميمي تر از آني که دلم ميپنداشت / دل تو با همه آينه ها نسبت داشت

تو همان ساده سرسبز نجيبي که / خدا در ميان دل پاکت ، صدف آينه کاشت . . .

* * * * * * 
با عشق دوست ماند و با يار بيقراري / از دوست درد ماند و از يار يادگاري . . .

* * * * * *
خواهم که سري باشم ، تو تاج سرم باشي / تا خاک رهي باشم ، تو رهگذرم باشي . . .

* * * * * *
نام تو را تا ميبرم قلبم غريبي ميکند / چشم انتظاري در دلم ، درد عجيبي ميکند . . .

* * * * * * 
من اگر کسي رو داشتم ديگه در به در نبودم / با غم غربت و اندوه ديگه همسفر نبودم . .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 1 فروردين 1392برچسب:,ساعت 22:19 توسط میلاد تیموری| |


Power By: LoxBlog.Com